Zoek & boek direct je vakantie

Veelgestelde vragen

Heb je vragen over jouw verblijf of over ons landgoed? Kijk of jouw vraag hiertussen staat. Is dit niet het geval? Neem dan gemakkelijk contact met ons, wij helpen je graag verder.

Algemene vragen

Heeft het vakantiepark faciliteiten voor mindervalide mensen?

’t Wildryck beschikt over 1 mindervalide landhuis. Deze is op de begane grond uitgerust met een aangepaste keuken, badkamer, hoog-laagbed etc. Hier kun je deze accommodatie bekijken.

De Gasterij is rolstoeltoegankelijk en hier is ook een mindervalide toilet aanwezig.

Voor wie is het zwembad toegankelijk?

Het is gratis toegankelijk voor gasten die zijn ingecheckt bij de receptie van Landgoed ’t Wildryck. Het zwembad is tegen een toegangsprijs ook toegankelijk voor bezoekers uit de omgeving.

Is er een recreatieteam?

Ja, in de schoolvakanties is er een activiteitenprogramma in de ochtend voor kinderen tot en met 8 jaar. Meer informatie over de activiteiten of de planning van de komende vakantie vind je hier. Ook organiseren we regelmatig leuke activiteiten voor iedereen, hou daarvoor onze social media in de gaten.

Wat zijn de openingstijden van het restaurant en de snack?

Klik hier voor de actuele openingstijden.

Wanneer is het park open?

Het hele jaar door kun je genieten van een vakantie op 't Wildryck, alleen op nieuwjaarsdag zijn het restaurant en de receptie gesloten.

Moet ik reserveren voor het restaurant?

Voor speciale gelegenheden dient er gereserveerd te worden. Ook als je zeker wil zijn van een plaats of met een grote groep bent kun je het best even reserveren. Natuurlijk kun je ook altijd gewoon binnenlopen. Reserveren kan via horeca@wildryck.nl of bel naar 0521-594679.

Is er WiFi op het park?

Ja, er is gratis wifi in het hoofdgebouw, in alle vakantiewoningen en op de kampeervelden. 

Kan ik een feest vieren op ’t wildryck?

Ja, in onze gasterij of in de vergaderzolder kun je een feest geven. Reserveren kan door te bellen naar 0521 – 59 46 79 of te mailen naar horeca@wildryck.nl. Voor meer informatie klik je hier.

Mag mijn huisdier mee op vakantie?

Natuurlijk mag dat. Het is hierbij wel belangrijk dat je een accommodatie hebt waar huisdieren welkom zijn. Hier kun je op filteren en dit kun je aangeven tijdens het boekingsproces. 

Op een kampeerplaats zijn huisdieren van harte welkom. Er mogen maximaal twee huisdieren per plaats mee. 

Wat moeten we doen als er logees/dag bezoekers langskomen?

Logees/ bezoekers die blijven overnachten moeten altijd gemeld worden. Het is verplicht om wanneer het verblijf plaats vindt in een accommodatie bedlinnen af te nemen en toeristenbelasting te voldoen. Wanneer logees verblijven op de camping is er een nachttoeslag van toepassing en toeristenbelasting (vanaf 13jaar).

Camping

Mag ik een partytent of een bijzettent meenemen?

Op de kampeerplaats mag 1 bijzettentje geplaatst worden van maximaal 6m². Partytenten zijn niet toegestaan.

Wat zijn de bijkomende kosten?

Wij berekenen kosten voor de reservering, voorkeur (indien van toepassing) en toeristenbelasting. Als je een huisdier meeneemt zitten hier ook kosten aan verbonden. Wanneer je met meer dan 2 personen komt betaal je voor de extra persoon van 13 jaar en ouder een nachttoeslag. Wanneer je langer verblijft dan 7 nachten vervalt de verplichte eindschoonmaak sanitair van €15,-. 

Wat zijn de aankomst- en vertrektijden voor de camping?

Dagelijks kun je aankomen en vertrekken. Op aankomstdag ben je welkom vanaf 13.00 uur. Op vertrekdag dien je van de kampeerplaats vertrokken te zijn uiterlijk om 10.30 uur. Wanneer je eerder wil aankomen dan 13.00 uur neem dan de dag voor aankomt telefonisch contact met ons op. Wellicht is de plaats niet bezet geweest en kun je al eerder op de camping terecht.

Wanneer en hoe moet ik mijn kampeerplaats betalen?

Wanneer je een kampeerplaats hebt geboekt via Landgoed ’t Wildryck dan gelden de volgende betalingsvoorwaarden. Een aanbetaling 25% binnen 2 weken na reservering, restantbetaling 75% 6 weken voor aankomst.

Kan ik mijn kampeervakantie annuleren?

Wanneer je vakantie op één van onze kampeerplaatsen niet door kan gaan dan kun je de boeking annuleren. Voor het annuleren van een boeking hanteren wij de annuleringskosten volgens de Recron voorwaarden. Heb je een annuleringsverzekering afgesloten dan kun je de kosten eventueel hierop verhalen.

Hoe reserveer ik een arrangement?

Via onze speciale kampeerarrangementen pagina of telefonisch via 0521-591207 of via info@wildryck.nl.

Kan ik laat uitchecken bij mijn kampeerplaats?

Wanneer de plaats op de vertrek dag niet opnieuw bezet wordt is het mogelijk om later te vertrekken. Echter zijn hier wel kosten aan verbonden.

Is laat inchecken op een kampeerplaats mogelijk?

Incheck is mogelijk tot 17.00 uur. Wanneer de aankomst na 17.00 uur is dan willen we hier graag vooraf van op de hoogte worden gebracht. 

Verhuuraccommodaties

Ik heb een accommodatie gehuurd, maar nog geen reserveringsbevestiging ontvangen. Wat moet ik doen?

Dat is vervelend om te horen. Neem contact op met onze receptie via info@wildryck.nl of bel 0521-591 207, dan helpen wij je graag verder.

Wat zijn de aankomst- en vertrektijden voor de accommodaties?

  • Weekend: vrijdag 15.00 tot maandag 10.00 uur.
  • Midweek: maandag 15.00 tot vrijdag 10.00 uur.
  • Week: vrijdag 15.00 tot vrijdag 10.00 uur.
  • Week maandag 15.00 uur tot maandag 10.00 uur
  • In feestdagen periodes kunnen de aankomst- en vertrekdagen anders zijn.

Wat zijn de bijkomende kosten?

Voor schoonmaak, reservering, toeristenbelasting en bedlinnen. Indien van toepassing: een huisdier. Zie hiervoor de prijslijst in je boekingsoverzicht.

Wanneer en hoe moet ik mijn accommodatie betalen?

Voor landhuizen en chalets geldt dat je 14 dagen na je boeking 40% betaalt en 35 dagen voor aankomst 60% betaalt. Indien je via één van onze partners hebt geboekt gelden de voorwaarden van de partner.

Kan ik mijn huur accommodatie annuleren?

Wanneer je vakantie in één van onze verhuuraccommodaties niet door kan gaan dan kun je de boeking annuleren. Voor het annuleren van een boeking hanteren wij de annuleringskosten volgens de Recron voorwaarden. Heb je een annuleringsverzekering afgesloten dan kun je de kosten eventueel hierop verhalen.

Kan ik voorkeuren aangeven bij het reserveren?

Ja, voor diverse faciliteiten kunnen één of meerdere voorkeuren worden aangegeven. Hieraan zijn echter voorkeurskosten aan verbonden.

Alle landhuizen zijn rookvrij en een deel is ook huisdiervrij.

Is er kindermeubilair aanwezig?

Ja, je kunt een kinderbedje (excl. bedlinnen), kinderstoel en een box reserveren.

Kan ik laat uitchecken uit mijn accommodatie?

In geval van medische reden is een late uitcheck veelal mogelijk, tot uiterlijk 11.30 uur. Wanneer de accommodatie dezelfde dag niet meer bezet wordt dan kan tegen betaling van een nachttarief een extra dag worden bijgeboekt.

Dien ik zelf linnengoed mee te nemen?

Nee je hoeft geen eigen linnengoed mee te nemen. Je bent vanaf 3 jaar verplicht om dit bij ons af te nemen.

Is een late incheck mogelijk?

Incheck is mogelijk tot 17.00 uur. Wanneer de aankomst na 17.00 uur is dan willen we hier graag vooraf van op de hoogte worden gebracht. We zullen dan met je overleggen waar je de sleutel van de geboekte accommodatie kunt afhalen.